lauantai 4. elokuuta 2012

Koeda Garden Heights

Heitänpä nyt tännekin epätoivoisen yritykseni :D Elikkäs, olen koko aikuisikäni etsinyt joitain tiettyjä leluja itselleni. Nyt vihdoin löysin nimen yksille etsimilleni leluille. Ne ovat pieniä tyttöjä ja poikia joilla on koteja, ajoneuvoja tms. Vähän samaan tyyliin kuin vanhemmat polly pocket lelut taikka Teeny Weeny minifikguurit. Nimeltään nämä lelut ovat KOEDA. Etenkin Koeda Garden Heights tai Poshette Room versiot kiinnostaa kovasti. Näitä oli myynnissä suomessa lähinnä 80-luvulla. Jos sinulta löytyy tällaisia jostain ullakon perukoilta tai muuten vain olet valmis myymään niin mielelläni ostaisin (en nyt lupaa ostaa mitä vain mihin tahansa hintaan). Jos haluat keskustella myynnistä niin laita kommenttia/sähköpostisi tms. Niin voimme yhdessä miettiä. Myös vaihto esim. Littlest Pet Shop/ Moxie Girlz tai Hello Kitty leikki settiin on mahdollinen.



6 kommenttia:

  1. Voi että! Mulla oli juuri tuota sarjaa jonkinlainen sairaalaversio! Vieläköhän se olisi jossain mummolassa tallessa...

    VastaaPoista
  2. Mun kummitytöllä Hello kittyä ja muistaakseni tuo Littlest Pet shop. :D

    Telttailu on kyllä hauskaa, että kannattaa kokeilla, jos tilaisuus tulee. Vaikka vain yhdeksi yöksi johonkin lähelle (nuuksioon, jos asut Helsingin vaikutusalueella). Ei välttämättä tarvitse edes kävellä pitkälle.:) Yritän kyllä vältellä makeaa, mutta välillä sitä ei jaksa. :D

    VastaaPoista
  3. Pretty Bones: Kerro ihmeessä jos jostain löydät tuon sairaalaversion :) Olisin hyvin kiinnostunut!

    Salla: Minäkin yritän vältellä makeaa... Mutta se ei oikein tunnu onnistuvan XD

    VastaaPoista
  4. Hei vieläkö etsit? Olisi se pienempi versio ��

    VastaaPoista
  5. Mikäli alkuperäinen kirjoittaja ei enää tarvitse niin minä olen erittäin kiinnostunut. Laita sähköpostia jos on vielä kaupan. Starlove1@suomi24.fi.

    VastaaPoista
  6. Mikäli alkuperäinen kirjoittaja ei enää tarvitse niin minä olen erittäin kiinnostunut. Laita sähköpostia jos on vielä kaupan. Starlove1@suomi24.fi.

    VastaaPoista