lauantai 28. syyskuuta 2013

Päiväni kuvina.

Päivä ei nyt ihan lopussa vielä ole, mutta tässä minun lauantaini kuvina.

Aamulla heräsin univillasukat jalassa... Eriparia ja ovat vielä avokin sukat, mutta  nukkuessa kukaan ei katsele :D Kyllä, olen nykyään öisin vilukissa. Ennen nukuin alasti mutta nykyään on pakko olla yöpuku ja villsukat sekä usein vielä kaksi peittoa päällekkäin. Uskon, että tällä laihduttamisella on jotain tekemistä asian kanssa.

Seuraavaksi koneelle ja Coca-cola Zeroa aamupalaksi, kuten aina...


Kirjeiden kirjoittamista, kuten melkein joka päivä, vielä olisi odottamassa ainakin kolmisen kirjettä, että kerkeisin kirjoittaa. Yleensä niitä ei kerry kasaa, sillä kirjoitan aina saman tien takaisin kun minulle kirje tulee, mutta tällä kertaa on mennyt tuon koiruuden kanssa vähän enemmän aikaa eikä kirjoittaminen ole ollut se ensimmäinen prioriteetti. Ihanaa rentoutumista kuitenkin :)


Eilen tuli juuri ennen kuin lähdettiin eläinlääkäriltä Minkaa hakemaan, minun ihanat Animators Collection nuket Disney Storesta. Niitä on pitänyt myös vähän hypistellä ja laitella hiuksia jne.


Sitten se sairas pieni Hauvelsson <3 Tein sille gramofonin sijasta tuollaisen pienen haavatyynyn, mutta se ei kyllä ole ollut kovin tehokas. Voi olla, että joudumme siirtymään takaisin kuitenkin gramofoniin kun koiruus on vähän paremmassa kunnossa ja alkaa tosissaan innostumaan haavasta...


Mitä olen syönyt tänään? Leipää ja pullaa. Fiksua eikö? Ruokavalioni on todella epäterveellinen, mutta pakko ahtaa suuhunta koko ajan jotain paskaa. Jos pitää valita saanko syödä kaksi suklaapatukkaa vai kunnon aterian, luulen, että arvaatte kumman valitsen...


Ja Minkan ottaessa pienet nokkaunet vieressäni pääsin hetkeksi uppoutumaan dekkarin maailmaan. Kyseinen kirja ei ole kirjailijan parasta antia, mutta ihan jännittävä kuitenkin.


 Veskissä on tullut istuttua reilusti (kuten aina). Siellä olen tällä hetkellä lueskellut mm. Avokille ostamaani Fingerpporia, onko parempaa vessaluettavaa olemassakaan? Ja ennenkuin joku älähtää, että hyi luetko sinä veskissä MINÄ en koskaan lue veskissä!! Niin voin kertoa, että vietän päivästäni yhteensä varmaan ainakin pari tuntia vessassa istuessa, joten kyllä, luen siellä ja paljon. Oli ällöttävää tai ei.


Ja lääkkeitä on tullut annettua ja otettua. Tässä Minkan ja minun lääkevarat tältä päivältä. Huomatkaa Minkan hieno vaaleanpunainen antibiootti! Olen ehkä vähän kade...


Eli ei tässä sen kummoisempia päivän aikana tapahdu :) Vielä aion lisää kirjeitä kirjoitella ja lueskella sekä tietysti hoidella pikkuista Hauvelssonia. Nyt neiti söi jo ruokaakin ensimmäisen kerran ilman, että tarvitsi väkisin suuhun tunkea (aamulla jouduttiin antamaan puoliväkisin kun antibioottia ei saa ottaa tyhjään massuun). Rentoa viikonloppua teille muillekin :)

2 kommenttia:

  1. Musta ne muovitötteröt leikkausten jälkeen on ihan kamalia, ja teinkin sitten esim Kertulle legginsin lahkeesta topakan, tukevan tuubin, johon tein reiät. Se toimi hyvin eikä Kerttu päässyt nuolemaan haavaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se muovitötterö ahdistaa jo mua, niin voi vaan kuvitella miten se ahdistaa Minkaa. Täytyy kokeilla tuota legginssi juttua.. Jos se pysyisi paikallaan paremmin kuin tuo mun tekemä viritelmä.

      Poista