keskiviikko 23. lokakuuta 2013

Flow toimii ja ei toimi, sekä Italian tuliaisia

Nyt on tuota Flown palashampoota käytetty sitten jo neljään otteeseen. Edelleen ei lähmäisyyttä tms. Hiukset tuntuvat ihan samalta kuin jos pesisin ne aiemmin käyttämilläni shampoilla, ei siis paremmalta tai millään tavalla huonommalta. Olen miettinyt, että ehkä tämä johtuu vain siitä, että olen jo pitkään käyttänyt "aineettomia" hiustenhoitotuotteita ja muotoilen hiuksiani tosi harvoin, eli en siihenkään ole käyttänyt paljoa aineita. Minulla ei siis ole hiuspohjassa sellaista shampoista tulevaa "kerrosta" joka useimmilla on se joka hiukset latistaa. Eli palasaippua ei sinänsä kohota sen kummoisemmin minun hiuksiani, eikä se lähmäkään ole tarttunut :D
Tuoksu on edelleen vallan mainio, puhdas ja raikas. Päänahka vähän kutisee, mutta sitä se on tehnyt aina, joten tuskin johtuu palashampoosta. Noh käytän nyt ainakin tuon loppuun ihan mielelläni. Palashampoon vaahtoavuus on muuten ihan eritasoa kuin normishampoon :D Se on ihana vaahtokasa päässä, eikä tarvitse edes paljoa laittaa XD

Tässä muuten hieno systeemi jonka kehitin tuon shampoon vuoksi, se kun ei saa olla märässä käytön jälkeen kun muutoin se muuttuu mössöksi (siitä todisteena pientä rusekaa liejua tuossa saippuapidikkeellä). Topsitikuista on yllättävän moneksi :D

 Avokki tuli myös eilen kotiin Italiasta jossa oli veljensä ja isänsä kanssa ollut muutaman päivän. Sain tuliaisiksi koruja (ressukka ei okein osaa muutakaan ostaa). Ainakin minun värisiäni selkeästi ja kilpikonnat koruissa on aina hyvä juttu XD Kuinkakohan monta kilpikonnakorua minulla on... Pitäisi tehdä niistä kaikista oma postauksensa, ja lisääkin saa tulla!!! :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti