keskiviikko 26. maaliskuuta 2014

Mietteitä, vain mietteitä

Mitenkähän taas kaikki tuntuu niin ahdistavalta ja hankalalta... Aloitin taas mielialalääkkeidenkin syömisen, jos vaikka tällä kertaa niistä olisi jotain apua. Ajattelin, että jos saisi vähän tunteita tukahdutettua avanneleikkausta varten, niin ei ainakaan olisi pahasta.

Olen myös menossa esiintymään musiikkitapahtumaan muutaman viikon sisällä ja koko homma ahdistaa ihan älyttömästi. En ole niin hyvä kun haluaisin olla ja olen alkanut ajatella, että ehkä olenkin oikeasti tosi paska laulaja, mutta ihmiset eivät vain ole kehdanneet sanoa mitään. Olen alkanut miettiä, josko minun olisi vain aika jättää hanskat naulaan laulamisen suhteen ja keskittyä johonkin muuhun... En vain tiedä mihin. En ole koskaan ollut hyvä missään muussa paitsi laulamisessa. Tai niin olen aina ajatellut. Totuushan ei välttämättä ole aina se mitä ajattelee sen olevan. Toisaalta, nautin laulamisesta, eikä kukaan ole koskaan sanonut siitä mitään negatiivista... Äh nämä on nyt vain näitä masentuneen typerän mielen ajatuksia. En voisi lopettaa laulamista vaikka haluaisin, se on vain osa minua, ollut syntymästä asti.

Otin itsestäni myös bikinikuvia... Not a good idea. En ollutkaan tajunnut miten makkarainen selkä minulla on. Jännä sinänsä, että minulla ei koskaan aikaisemmin ole ollut selkämakkara ongelmaa, paitsi nyt laihduttuani. Samoin reidet ovat TODELLA paksut verrattuna muuhun kroppaan, etenkin sivusta katsottuna. Jos saisi reidet pienemmiksi ja selkämakkarat silentymään, niin olisi jo aika jees... Kunnes keksisin jotain muuta mistä voi valittaa.


No ainakin sain ostettua H&M:stä aivan IHANAN mekon! Se oli niin täydellisesti minua kaikinpuolin, että oli pakko ostaa. Onneksi ei ollut kallis :) Ja järkytykseni määrän voitte vain kuvitella, kun kokeilin huvikseni M kokoista mekkoa ja se olikin täydellisen sopiva! Kokeilin vielä lisäksi samaa mekkoa eri värisenä koossa L mutta se oli selkeästi liian suuri eikä istunut vaan jäi roikkumaan aika selkeästikin päälleni. Olin aika ihmeissäni... H&M kaupan M kokoinen mekko sopi minulle!?!?!


Ostin myös esiintymisasun tuonne musiikkitapahtumaan :P Mekko on Lindexistä ja kokoa 44 eli ei mikään kovin pieni koko. Kokeilin myös kokoa 42 joka olisi ehkä ollut sopivampi koko, mutta vihaan sivuvetoketjuja, koska en saa niitä koskaan kiinni kun mekko on päälläni, joten valitsin sen jonka sain vedettyä pään yli ilman, että tarvitsi avata vetoketjua ollenkaan... En usko, että se näyttää kuitenkaan mitenkään liian isolta, ihan hyvin tuntuu istuvan. Rinnat vain näyttää ihan megajärkkylolloilta! Mutta ei voi mitään.

6 kommenttia:

  1. Käsi sydämellä voin vannoa, että sä laulat aivan mahtavan hienosti! :-) Ja ulkonäkoasioissa kukaan tuskin on täysin tyytyväinen itseensä. Kyllä sitä aina löytää jonkun kohdan, mikä mättää. :-D En mäkään bikineissä täydelliseltä näytä, mutta en jaksa ruveta teutaroimaan ongelmakohtien kanssa missään kuntosalilla, joten ei ne ongelmakohdat mua sitten hirveesti näytä rassaavan. Joka kesä oon silti kehdannut rannalla bikineissä kulkea. :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän se on, että kukaan meistä ei ulkoisesti ole täydellinen, joten turha sellaiseen on edes yrittää pyrkiä. Siinä menee vain ikä ja terveys. Ja paljon näkee sellaisia biksukroppia rannalla joita ei ensimmäisenä bikineihin ajattelisi. Mutta ihmiset on onnellisia ja nauttii, niin sehän on se tärkein asia siellä rannalla ollessa :D

      Poista
  2. Mä myös uskon, että sä laulat hienosti – joten reippaasti vaan esiintymään!
    Harvoin ihmiset oikeasti kehuvat, jos eivät ole sitä mieltä oikeasti.
    Olet rohkea, anna mennä vaan!

    Mä muuten olen aina ollut hoikka/normaalipainoinen. Mun onni – koska mulla ei ikinä riittäisi itsekuri laihduttamiseen, joten olen tosi ylpeä oikeasti kaikista, jotka saavat laihdutettua! Mutta siitä huolimatta, että mun vaatekoko on aina ollut 34-38, mulla on ihan järkyttävät makkarat selässä :D. Ja voin sanoa, että vaikka hoikka olen, niin kroppa on mun mielestä täynnä virheitä... Koska itse sitä on liian kriittinen. Mä uskon, että näytät bikineissä ihan hyvältä ja se mikä häiritsee sua, ei osu edes kenenkään muun silmiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taitaa olla niin, että painosta viis sitä aina keksii jotain mihin ei ole tyytyväinen ja jotain mitä pitäisi parannella. Kun vaan saisi pääkoppaan mahdutettua sen, että on ihan hyvä sellaisena kuin on.

      Poista
  3. Kivoja mekkoja oot ostellut ja silleen sitä laihtumisen tajuaa kun kokeilee vaatteita. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ei sitä laihtumista itse niin näe kun tuijottaa omaa napaa joka päivä. Mutta sitten kun huomaakin mahtuvansa huomattavasti pienempiin vaatteisiin niin huomaa, että on tosiaan pienentynyt. Kuitenkin koosta 52-54 kokoon 42-44 pienentynyt, niin kyllähän se jossain näkyy :D

      Poista