sunnuntai 24. helmikuuta 2013

Rintaliivit

Pakko vähän mainostaa. Ostin Lidlistä rintaliivit (kyllä luitte oikein, Lidlistä) ja näähän on vallan mahtavan hyvät! Ei purista, pysyy hyvin päällä, ei kiristä mistään ja muutenkin tuntuu tosi mukavilta päällä mikä on kyllä erikoisen harvinaista. Vähän liian isot liivit taisin ottaa kun ovat kokoa 90 C, joko 90 B (mikä olisi outoa, koska mulla ei todellakaan ole B-kuppi) tai sitten suureksi ihmeekseni 85 C Veikkaan, että jopa koko 80 menisi näissä. :D Joudun ehkä menemään uudemman kerran hakemaan vielä toisetkin. Maksoivat jopa hurjat 5.99€ Ja ei, en aio laittaa näistä kuvia päälläni :D

Minulla ei siis ole mitään kovin hyvää näkemystä siitä mikä rinnanympäryskoko olisi minulle omiaan, yleensä minulla on 85-95 koon rintsikoita C-kupilla. Koko riippuu hirveästi siitä millaista materiaalia rintaliivit on ja mistä ne on ostettu. H & M kaupasta ei löydy liivejä jotka minulle menisi, kun taas esim. KappAhlista, Seppälästä ja Lindeksiltä löytyy oikein mainiosti ja ihan normi puoletakin vielä kaiken lisäksi. Voin siis kaikille niille, jotka eivät rintsikoita ostele kertoa, että se on aikamoisen hankalaa ja puuduttavaa touhua :D




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti