perjantai 1. maaliskuuta 2013

Uimapuku-ongelma, kasvo-ongelma ja yksi vatsahaava kiitos!

Täällä taas ja juttua pukkaa :D
Totesin juuri, että en voi juoda noita kool-aid juomia sillä mitä ilmeisemmin minulla on mahahaava joka ei tykkää moisista kitkeristä keinoaine-juomista. Tosin Pepsiä ja Coca-Colaa vastaan vatsallani ei koskaan ole ollut mitään. Joka tapauksessa, tässä mennyt pari päivää ihan hirveissä vatsan väänteissä ja krampeissa. Ja tiedän, etteivät ne johdu suolistosta koska ovat ihan eri paikassa. Epäilen siis, että minulla on vatsahaava. Yksi mikä siihen myös viittaa on se, että pahimmat kivut tulee silloin kun ei ole syönyt. Kun syön jotain, kivut helpottaa. Tämä ei tosin yöllä paljoa auta...

Tänään olen menossa taasen uimaan ja aion samalla ostaa 10 kerran kortin. Uudet uimahallikengät on jo hankittu ja nyt pitäisi löytää vielä uimapuku, kaikki nuo edelliset (etenkin housu osiot) ovat liian isoja. Tällä kertaa tahtoisin sen kauan kaipaamani koko uimapuvun, mutta on todella vaikeaa löytää uimapukua joka olisi kokoa 46/48 (ehkä menisi jo koko 44) jota EI olisi topattu ja täytetty ties millaisilla kohottavilla, hoikentavilla ja puristavilla osioilla. Oikeasti, ne ei auta mitään mihinkään eikä kenelläkään, ainoastaan tekee olosta erittäin epämukavan, etenkin jos aikeena on lähinnä se uiminen, ei rannalla näyttäytyminen. Kyllä jokainen näkee, että olen lihava vaikka kuinka yrittäisin nololla uimapuvulla itseäni kursia kokoon.  Nykyään kun ei tarvitse tuota mahaakaan peitellä sen kummoisemmin (tämä on siis vain minua koskevaa mietiskelyä, jos joku muu tykkää noista rutistavista uimapuvuista, niin hyvä näin :))

Eilen myös ostin kasan kauneudenhoitotuotteita, eli lähinnä kasvorasvoja :D Minulla on todella hankala iho joka on erittäin pintakuiva, mutta rasvoittuu myös helposti etenkin T-alueelta. Mutta jos käytän rasvaiselle iholle tarkoitettuja aineita niin koko naama kurtistuu kasaan ja alkaa hilseillä. Sitten taas kuivalle iholle tarkoitetut aineet jättää kasvot aina rasvaiseksi PAITSI ne kuivat kohdat, jotka sitä kosteutusta ja rasvaa kaipaavat eniten. Joten nyt sitten kokeiluun kaikkea mahdollista. Yövoiteeksi olisin halunnut jonkin anti ageing voiteen, mutta lompakko ei antanut myöden. Muutenkin, en tiedä onko ne kovin fiksuja herkälle iholle. Erisania olen usein käyttänyt, mutta ihmettelen suuresti, että kun sitä laittaa niin koko naama alkaa kirvellä ihan mahottomasti. Mitä nämä muut massatuotteet taas eivät tee. Pitäisi vain säästää ja ostaa Body Shopista hamppukasvorasvaa joka on ainoa rasva tähän mennessä joka jotain auttaa... Mutta tahtoisin silti sitä anti-ageing voidetta myös :P 

1 kommentti:

  1. Ihan vaan tiedoksi, että jos vielä etsit sopivaa simmariyhdistelmää - aloita eBaysta. Sieltä mä olen ostanut jo pitkään sekä vaatteet että kengät, jos olen uusia tarvinnut. Koot kannattaa tsekata, mutta vaatetta tod. löytyy ja myös siis erillisiä kokoja ja materiaaleja ylä- ja alaosaan, jos kaksiosaisen haluaa. Suosittelen :)

    VastaaPoista