perjantai 30. marraskuuta 2012

Pentaripurjantai!

Nonii, tänään on tosiaan se pentaripurjantai, eli puntariperjantai :D Ja ilmeeni oli varmasti näkemisen arvoinen kun katselin lukemia ja mittoja!!!

Painoa lähtenyt -2kg!!! (eli yhteensä nyt vähän alle kuukaudessa n. 4,5kg)
VY 97 (-1cm) ja eilenhän tuo lukema oli huimat 101!!! Mitä lie yön aikana tapahtunut...
LY 129 (+ 4cm) eilen tuo lantio oli sen 131cm ja se on kertaalleen käväissyt kuitenkin 125cm! Eli en tiedä mitä kroppa tässä nyt oikein turpoilee ja taas epäturpoilee. Olisikohan sitä ovulaatioaika tai jotain? Onneksi nyt taas kuitenkin laskussa nuo sentit.
RY 115cm (-2cm)

Eli nyt on sitten sitä painoakin lähteny vaikka eilen olin ihan epätoivoinen! Ja hassua, että tuota painoa on lähtenyt kun olen lisännyt niitä kaloreita, en syömiskertoja, mutta kaloreita. Voitte uskoa, että olen tällä hetkellä oikein tyytyväinen tähänkin tulokseen! -2kg viikossa on minulle oikein hyvä tulos :) Ehkä se nyt tästä alkaa sitten vähän tasaisemmin lähtemään tuo paino... Se kilo viikossa edes niin olisi ihan jees. Tai no, kunhan ei nyt ensi perjantaina plussaa ole painoon tullut niin otan senkin jo ihan hyvänä :D

Nyt on melkein kuulkaa voittajafiilis! Tarkitsin vielä tuon painon tässä päivällä, niin näytti muutaman sata grammaa vain enemmän luonnollisesti kun oli maha täynnä ruokaa. Joten uskoisin, että ihan paikkansa pitävää nyt nuo lähteneet kilot. Ensi perjantaita odotellessa :) Ehkä tässä kohta jo alkaa ihmiset huomaamaan tätä kilojen lähtemistä. Yleensä minulla lähtee ensimmäisenä kasvoista, mistä sen sitten huomaakin nopeasti. Vielä viisi kiloa pois, niin olen sellaisessa painossa missä olin 2009 kun vatsamakkarani leikattiin. Sitten voi olla, että otan pikkaisen sihijuomaa sen kunniaksi :D Olen varmasti sen ansainnut :)

6 kommenttia:

  1. Wau! Älyttömän hienoa, tsemppaan! Ps. Olen tuntematon sinulle mutta sinä olet jotenkin jo tuttu, kun olen lukenut blogiasi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hienoa, että olet blogiani lueskellut :) Kiva saada aina uusia lukijoita! Ja isot kiitokset tsemppauksista!

      Poista
  2. Juju taitaakin piillä siinä, että saa tarpeeksi kaloreita. Jos niitä on liian vähän, keho ei luovuta niitä pois.
    Tsemppiä! Hyvin se menee.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No näin tässä vähän itsekin ajattelin. Katsoo nyt mitä käy ensi perjantaina :D Kiitokset myös sinulle!

      Poista